ליברמן: מודה ומתוודה שב-8 שנים האחרונות כמעט לא בנינו ביו"ש

    איתי גדסי No Comments on ליברמן: מודה ומתוודה שב-8 שנים האחרונות כמעט לא בנינו ביו"ש

    עמונה: "אני מאוד בעד תושבי עמונה. לכן אני לא אשקר להם ולא אוליך אותם שולל. חוק ההסדרה גם אם יעבור לא יחול על עמונה. כי יש פסק דין חלוט. לכן אין קשר בין חוק ההסדרה לעתיד עמונה"

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב היום בישיבת הסיעה אודות דבריו בנושא גושי ההתישבות שעוררו סערה. "אני מודה ומתוודה שבשמונה שנים האחרונות כמעט לא בנינו ביו"ש. לדבריו, "זה כישלון בניסיון לגבש מדיניות מקובלת עלינו ועל ארה"ב. לכן לא בנינו מספיק".

    ליברמן: תומך בהקפאת בנייה מחוץ לגושים בתמורה להבנות עם ארה״ב

    הוא הסביר את דבריו מהשבוע שעבר "הבקשה היחידה שלי הייתה להמתין לכניסתו של הממשל החדש. לנסות אחרי 20 לינואר להגיע למדיניות משותפת. מי שיצטרך לגבש את המדיניות זה כמובן ראש הממשלה.

    אני מאוד בעד תושבי עמונה. לכן אני לא אשקר להם ולא אוליך אותם שולל. חוק ההסדרה גם אם יעבור לא יחול על עמונה. כי יש פסק דין חלוט. לכן אין קשר בין חוק ההסדרה לעתיד עמונה.

    מבחינתי חוק ההסדרה זה הרמה להנחתה לכל אויבי ההתישבות ומדינת ישראל. זה פגיעה בהתיישבות. החוק הזה פוגע בכל האלטרנטיבות שאנחנו מנסים לגבש.

    לצערי התופעה של ההתלהמות של הימין הלא אחראי שמנסה להוביל מהלכים חסרי תכלית כבר ראינו בעבר. מי שהפיל ממשלות ימין זה הימין. כמו אצל שמיר זה מפלגת תחיה. וגם את ממשלת נתניהו הראשונה".

    ליברמן מדגיש "לגבי גושי ההתיישבות. לא ממליץ על שום נוסחה צריך לפתוח דף חדש. מבחינת נתונים כל אותם תושבים שנפגעו על בניה ביוש מעל 90% גרים בגושי ההתיישבות".



    0 תגובות